دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات گفت: عملکرد فراکسیون امید ممکن است چهره شورای عالی سیاست گذاری را مخدوش کند.

دولت در سال 96 دستاورد قابل اتکایی نداشته است/عملکرد فراکسیون امید چهره شورای عالی سیاست گذاری را مخدوش می‌کندعلی صوفی دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملکرد دولت در سال 96 اظهار کرد: معتقدم دولت در سال 96 دستاورد قابل اتکایی نداشته، البته ممکن است که کار خود را به درستی انجام داده اما تحول چشمگیری در راستای خروج از بحران‌های اساسی کشور صورت نگرفته است.

وی افزود: گرانی و قیمت ارز ثبات اقتصادی را بر هم زده اما دولت همچنان معتقد است که تورم تک رقمی شده اما نوسانات ارزی بازار سرمایه را متلاطم کرده و شرایط برای سرمایه گذاری بسیار ناامن است.

صوفی با اشاره به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: شورای عالی در حال حاضر فعال نبوده و تنها در مقاطع انتخابات فعال می‌شود و باید مجددا مورد تنفیذ قرار بگیرد.

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات بیان کرد:‌ این شورا در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری نقش به سزایی داشت و توانست در انتخابات 94 نیز نتیجه قابل قبولی کسب کند.

وی ادامه داد: لیست شورای شهر مورد انتظار اصلاح طلبان نبود و با نقدهای فراوانی روبرو بود، اکنون طرح‌هایی مانند پارلمان اصلاحات مطرح شده اما هنوز به تأیید شورای هماهنگی اصلاح طلبان نرسیده است.

صوفی تأکید کرد: شورای عالی سیاست گذاری موفق شد تا 214 نماینده به مجلس وارد کند اما این اجماع در ادامه کار شکست خورد و ائتلافی که میان اصلاح طلبان و دولت به منظور تعیین رئیس مجلس به وجود آمده بود در هم شکست.

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات اذعان کرد: عده‌ای از اعضای فراکسیون امید علی رغم انتظار شورای عالی سیاست گذاری از لیست‌ها خارج شده و فراکسیون جدیدی تشکیل دادند و این شکاف کماکان ادامه دارد.

وی درباره تاثیر عملکرد نمایندگان لیست امید در جریان اصلاحات، یادآور شد: عملکرد فراکسیون امیدوار کننده نبوده و معتقدم که اعضای شورای شهر عملکرد بسیار بهتری در جهت انتخاب شهردار و شفاف سازی داشته‌اند.

صوفی در پایان خاطرنشان کرد: فراکسیون امید یک هویت واحد نیست و عملکرد فراکسیون امید ممکن است چهره شورای عالی سیاست گذاری را مخدوش کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
جدا که همینطوره
آخرین اخبار