پیتر وست ماکات، سفیر پیشین انگلیس در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت، سخنان نتانیاهو علیه ایران به منظور فشار بر ترامپ بیان می‌شوند.

سفیر پیشین انگلیس در آمریکا: اظهارات نتانیاهو برای فشار بر ترامپ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پیتر وست ماکات، سفیر پیشین انگلیس در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت، سخنان نتانیاهو علیه ایران به منظور فشار بر ترامپ بیان می‌شوند.

وست ماکات گفت: «معتقدم که این موضوع به منظور افزایش فشار بر دونالد ترامپ و پیش از آنکه درباره برجام تصمیم‌گیری کند انجام می‌گیرد. ممکن است که این فشار‌ها به صورت محرمانه هم وجود داشته باشد. رئیس جمهور مکرون هم به خبرنگاران در واشنگتن گفت که رئیس جمهور ترامپ احتمالا از توافق اتمی (برجام) در دوازدهم ماه مه خارج خواهد شد. اما جان بولتون یکی از مخالفان ایران اعلام کرد که هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. در حال حاضر مایک پمپئو در حال بررسی یک توافق جانبی است. اروپایی‌ها چندین ماه است که بر روی این موضوع کار می‌کنند.»

گفتنی است نتانیاهو دوشنبه شب در یک نمایش تلویزیونی مضحک مدعی شد سازمان جاسوسی موساد به اسنادی از برنامه هسته‌ای و موشکی ایران دست یافته که نشان میدهد ایران به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است.

انتهای پیام/

سخنان سفیر پیشین انگلیس در آمریکا در واکنش به اظهارات نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار