رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی توقیف موتور سیکلت سواران متخلف در ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت سوار متخلف توقیف شد.

تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت در ایلام توقیف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده بیان کرد : در اجرای این طرح که توسط اداره عملیات این پلیس در جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده ای به اجرا گذاشته شد ، تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت سوار متخلف به علت نداشتن گواهینامه مجاز و نداشتن پلاک،کلاه ایمنی ، انجام حرکات نمایشی در حین رانندگی بوده که توسط مامورین گشت پاسگاه های پلیس راه در محور های مواصلاتی متوقف و روانه پارکینگ شدند.

وی اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح ها ، ارتقاء امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات است که می تواند احساس امنیت و آرامش را در جاده ها برای دیگر رانندگان حاکم کند.

سرهنگ همتی زاده  افزود : راکبان موتور سیکلت سوار متخلفی که در داخل جاده نا امنی ایجاد می کنند بدانند که پلیس اقدامات کنترلی و نظارتی خود را برای این دسته از راکبان جهت جلوگیری از حرکت آنها در جاده ها به اجرا گذاشته است و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف ضمن اعمال قانون ،برای بار اول به مدت یک هفته و در صورت تکرار به مدت یک ماه توقیف و ترخیص آن منوط به پرداخت کلیه جرائم و تسلیم مفاصا حساب می باشد.

انتهای پیام/ د

توقیف 25 دستگاه موتورسیکلت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.