پیشکسوت فوتبال گفت: ما ظاهر فوتبال را زیبا می کنیم درحالی که ریشه آن در حال پوسیدن است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با رادیو با اشاره به وجود ضعف در مدیریت فوتبال کشور پیرامون مشکلات باشگاه های فوتبال اظهار کرد: فوتبال ما دستخوش مشکلاتی است که نشات گرفته از مدیریت دولتی است. بیش از ۴۰ سال است که صحبت از خصوصی سازی است و دولت تنها باید حمایت کند. بیش از چند دهه است که همه کارشناسان به این موضوع می پردازند ولی نتیجه ای گرفته نشده است. متاسفانه با این طرز فکر غیر حرفه ای و زیرساخت های موجود همیشه به مشکل برمی خوریم. برای نمونه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس که از ضعف مدیریت ناشی شده و در هیچ جای دنیا به اینگونه مسائل ابتدایی بر نمی خورند. متاسفانه بیشتر دادگاه ها را هم می بازیم ولی باز این قبیل اتفاقات رخ می دهد.

پنجعلی تصریح کرد: ما ظاهر فوتبال را زیبا می کنیم درحالی که ریشه آن در حال پوسیدن است. بیش از ۴۰ سال است که تیم نوجوانان و امید نتیجه نگرفته است. آکادمی فوتبال نداریم و نمی توانیم داشته باشیم به این دلیل که مدیران باشگاه ها تنها می توانند خرج تیم اول خود را دربیاورند. به علاوه درآمدی از پخش تلویزیونی، تبلیغات و فروش البسه نیز وجود ندارد و از جیب مردم خرج می کنیم.

پیشکسوت فوتبال افزود: در بازی های جام باشگاه های آسیا با یک فوتبال حرفه ای سر و کار داریم و خیلی عامیانه است که انتظار داشته باشیم، قهرمان می شویم. اگر فوتبال ما در مقاطعی نتیجه می گیرد به خاطر خلاقیت و هوش بازیکنان بوده است. پس نباید در این مورد انتظارات را بالا ببریم تا بعد با یک تساوی همه ناراحت شوند.

انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی درباره فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار