پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلمان بازیکن کلیدی پرسپولیس است و جدایی این بازیکن به ضرر این تیم است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره اینکه مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شد و اکنون گفته می شود  مسلمان قصد رفتن از این تیم دارد و این موضوع به ضرر سرخپوشان پایتخت است، اظهار کرد: بله جدایی مهدی طارمی تبعات زیادی برای پرسپولیس داشت و رفتن مهندس تیم هم به ضرر این تیم است. به هر حال پرسپولیس به این بازیکن نیاز مبرم دارد و مشکلاتی که در این باره وجود دارد باید حل شود. مسلمان بازیکن کلیدی سرخپوشان است و باید حفظ شود. 

او درباره اختلاف مسلمان با برانکو بیان کرد: اختلافی نیست و برانکو بیان کرده است که مسلمان از لحاظ بدنی شرایط خوبی ندارد. 

باید به نظر برانکو درباره مسلمان احترام بگذاریم 

پنجعلی درباره اینکه مسلمان 8 هفته مشکل جسمانی نداشته است، تصریح کرد: به هر حال برانکو درباره مسلمان به این صورت تصمیم گرفته و باید به نظرش احترام بگذاریم. 

دخالت در تصمیمات کادرفنی به ضرر تیم پرسپولیس است 

او درباره اینکه سرپرست پرسپولیس شود با برانکو برای استفاده از مسلمان صحبت می کند، گفت: اگر به عنوان طرفدار پرسپولیس بخواهند نظر  خود را در این باره می دهم . به نظرم کادر فنی باید مستقل باشد و دخالت در تصمیمات کادر فنی به ضرر تیم است. در فوتبال حرفه ای باید به تصمیم کادرفنی احترام بگذاریم.

صحبتهایی با من  برای سرپرستی پرسپولیس مطرح شده است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گزینه سرپرستی این تیم است، بیان کرد: صحبت هایی در این باره باره شده است اما حکمی به دستم هنوز نرسیده است. اگر سرپرست پرسپولیس شوم در خدمت تیم خواهم بود و اگر این سمت را به من ندادند در سکوهای ورزشگاه آزادی به عنوان هوادار، تیم را در آرامش تشویق می کنم.

پنجعلی درباره اینکه تا چه مقطعی تحصیل کرده است، بیان کرد: من در مدرسه عالی ورزش درس خواندم و خیلی از بازیکنان هم مدرک تحصیلی خود را در این مدرسه گرفتند. در دوران فوتبال ما تنها رشته ای که می توانستیم درس بخوانیم همان لیسانس ورزش بود.

او درباره اینکه برخی از مسئولان فوتبال مدرک تحصیلی شان دیپلم است، تصریح کرد: این مسئله فقط مختص فوتبال نیست و برخی از مسئولان در بخش های دیگر هم تحصیلات عالی ندارند.

لباس 42 سال پیش را بر تن کردم 

پیشکسوت پرسپولیس درباره لباسی که بر تن کرده است، اظهار کرد: این لباس برای 42 سال پیش است که من این پیراهن  را در بازی های پرسپولیس  می پوشیدم. زمان دربی 6 تایی ها من در استادیوم بودم و این بازی را تماشا می کردم. 

پرسپولیس باید تمرکزش بر روی  بازی های آسیایی باشد 

پنجعلی درباره دبل قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: قهرمانی این تیم مقتدرانه بوده است و همه کارشناسان اذعان دارند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است. البته معتقدم که سرخپوشان پایتخت باید تمرکز خود را روی بازی های آسیایی بگذارند چرا که پتانسیل لازم را برای موفقیت در این رقابتها داریم. 

او درباره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: من امروز شنیدم که احتمال لغو محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم وجود دارد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و این تیم بتواند بازیکن جذب کند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار