رئیس پلیس پایتخت گفت:ما کمترین عقب نشینی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم داشت و با قدرت به پیش خواهیم رفت و هرگز مرعوب تبلیغات مسموم دشمنان نخواهیم شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: امروز سپاه یکی از پشتوانه‌های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی است که دشمنان انقلاب مرعوب عظمت و بزرگی و اقتدار آن هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه مولود انقلاب و از بطن مردم و انقلاب است، افزود: سپاه در طول سال‌های پس از انقلاب نشان داد که حامی مردم و انقلاب است و همین مردمی و ولایی بودن سپاه علت اصلی هجمه‌های دشمنان قسم خورده ما به این نهاد است.

رئیس پلیس پایتخت اعلام داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب هرگز دست از خباثت‌ها و دشمنی‌های خود علیه انقلاب نخواهند کشید و با همه توان و وجود خود تلاش خواهند کرد که انقلاب ما را در جهان منزوی و مضمحل کنند.

سردار رحیمی با اشاره به تهدیدات پی در پی دشمنان در سال ۹۶، گفت: بحمدالله پلیس پایتخت توانست با اقتداری توام با تدبیر نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کند و اجازه ندهد که دشمنان با استفاده از شرایط ایجاد شده موج سواری کند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امروز وحدت رمز پیروزی و موفقیت ماست، گفت: هر روز بیشتر از گذشته شاهد پیچیده‌تر و با برنامه ریزی دقیق‌تر و حسساب شده تری به دنبال ضربه وارد کردن به نظام مقدس ما است که به حول قوه الهی تاکنون موفق به این مهم نشده است.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: امروز حول محوریت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، اخوت و برادری خوبی بین سپاه و پلیس وجود دارد تا بدان جا که نیروی انتظامی دوشادوش برادران خود در سپاه محمد رسول الله (ص) در برقراری نظم و امنیت با اخلاص و اقتدار انجام وظیفه می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگ و مردمی بسیج، افزود: بسیج سازمانی مقدس و انقلابی است تا بدانجا که امام راحل آرزومی فرمودند که خداوند وی را با بسیجیانش محشور فرمایند.

سردار رحیمی با اشاره به ماجرای پارک طالقانی عنوان کرد: ما کمترین عقب نشینی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم داشت و با قدرت به پیش خواهیم رفت و هرگز مرعوب تبلیغات مسموم دشمنان نخواهیم شد.

در ادامه این جلسه سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسوالله با قدردانی از تلاش‌های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و اقتدار توامان با تدبیر و درایت وی در مدیریت غائله‌های مختلف دشمن، بیان داشت: سپاه خود را در کنار نیروی انتظامی و یار و یاور وی می‌داند.

گفتنی است؛ در این مراسم که به پاسداشت روز پاسدار برگزار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح از فرمانده‌های سپاه محمد رسول الله تهران قدردانی شد.

انتهای پیام/

اهتمام پلیس در برخورد با آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار