نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه معادن و صنایع جنبی مس و اکتشافات آن می توان بیکاری شهرستان را مرتفع کرد و درآمد ارزی کشور را نیز بالا برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام توحیدی مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران و برخی از مسئولان شهربابک از روند پیشرفت ساخت ورزشگاه شهدای مس این شهرستان بازدید و از نزدیک مشکلات آن را بررسی کردند.

در ادامه نشستی با حضور حجت الاسلام توحیدی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، نماینده، فرماندار شهربابک، هئیت مدیره باشگاه مس، مدیرعامل باشگاه مس، مسئولان شرکت مس و رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در مورد مسائل باشگاه  مس، پیگیری افزایش بودجه باشگاه و برنامه ریزی برای رشد ورزش این شهرستان برگزار شد.

 در این جلسه علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف این شهرستان و وجود معادن در آن اشاره کرد و گفت: با توسعه معادن و صنایع جنبی مس و توسعه اکتشافات می توان مشکل بیکاری شهرستان را مرتفع کرده و درآمد ارزی کشور را نیز بالا ببریم.

وی افزود: پیشرفت مجموعه ی معادن جز با همراهی و حمایت مردم بومی مناطق امکان پذیر نیست و این مهم تنها با ارتقای سطح فعالیت های اجتماعی، رفاهی، بهداشتی و... این مجموعه به دست می آید.

اسدی تصریح کرد: عدالت اجتماعی حکم می کند، شهرستان شهربابک نسبت به درصدی که در مجموعه مس کشور تاثیر دارد از مزایای آن نیز برخوردار و جامعه کارگری و مردم این شهرستان نیز بتوانند از امکانات مناسب بهداشتی و اجتماعی برخوردار شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان شهربابک ظرفیت های مناسبی به منظور توسعه صنایع جنبی مس وجود دارد و تاکنون توانسته ایم با تعریف چندین نمونه از این صنایع، در مسیر عملی کردن آنها پیش رویم و در این زمینه نیز با چندین سرمایه گذار رایزنی های لازم را انجام داده ایم.

انتهای پیام/ب

بازدید مسئولان از ورزشگاه شهدای مس شهربابک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار