ابطال کارت بازرگانی برخی از واحدها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برخی از واحدهای بازرگانی به دلیل عدم فعالیت و عدم وجود ماهیت خارجی از ادامه کار محروم شده و کارت بازرگانی آن‌ها ابطال‌شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان که در استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم تشکیل جلسات ماهانه و مستمر این کارگروه،گفت: پس از نوسانات ارزی اخیر، مصوبه‌ای از سوی هیئت دولت با هدف بازگشت ارز حاصل از صادرات به سیستم بانکی تصویب‌شده که حاصل این کار ایجاد آرامش در محیط کسب‌وکار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر سوءاستفاده‌های موجود از کارت‌های بازرگانی،عنوان کرد: در استان قم 544 کارت بازرگانی وجود دارد که 328 کارت به بخش تولید و 216 کارت به بخش تجاری اختصاص‌یافته است.

وی افزود:طبق مقررات موجود صادرکنندگان باید ارز حاصل از صادرات را به بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بفروشند که برای صادرکنندگان کالا به عراق الزامی در این امر وجود ندارد.

سیجانی با اشاره به ابطال 60 کارت بازرگانی در سال گذشته،بیان کرد: برخی از واحدهای بازرگانی به دلیل عدم فعالیت و عدم وجود ماهیت خارجی از ادامه کار محروم شده و کارت بازرگانی آن‌ها ابطال‌شده است.

انتهای پیام/ ح

۶۰ کارت بازرگانی در استان قم باطل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.