سیجانی گفت:طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ تا پایان فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم،گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 97 تا پایان فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد یک هزار و 361 مورد گزارش تخلف از ستاد خبری، واصل و برای 323 مورد آن پرونده تشکیل شده است.بیش از 60 اتحادیه با حدود 34 هزار واحد صنفی پروانه دار در قم فعالیت می کند.

وی با اشاره به شناسایی واحدهای متخلف در اجرای این طرح تصریح کرد: تعداد یک هزار و 54 مورد تخلف مشاهده شد که با تشکیل 740 فقره پرونده، گزارش تخلفات صورت گرفته به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

سیجانی تصریح کرد: در این پرونده‌ها در مجموع بیش از سه میلیارد و 236 میلیون و 465 هزار ریال تخلف مشاهده شد که از عمده تخلفات کشف شده می توان به گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور صورتحساب و غیره از سوی واحد های صنفی، مراتب را به شماره تلفن 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارش نمایند.

انتهای پیام /ح

14 هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار