مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از بهره گیری انرژی های خورشیدی برای تولید برق و توسعه آن ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان زنجان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در طول چهار سال گذشته توانسته است گام‌های موثری در راستای پیشبرد برنامه‌های وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر در جهت کاهش تلفات انرژی و هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق بردارد.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۷۰ میلیارد تومان از مجموع مشترکین خود طلب دارد که با این میزان هزینه می‌توان اقدامات مناسبی را انجام داد که ۲۴ میلیارد تومان این بدهی برای ارگان‌های دولتی بوده و مابقی برای لخش صنعتی، تجاری، خانگی و کشاورزی است.
علیزاده خاطرنشان کرد: ۵۱ درصد انرژی استان صرف بخش صنعت، ۲۰ صرف بخش کشاورزی می‌شود و کمتر از ۳۰ درصد انرژی استان نیز به بخش‌های تجاری، عمومی و خانگی را شامل می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تامین برق ۲۱ شهر، ۱۶ بخش و ۴۶ دهستان خبر داد که هم ‌اکنون با ۵۴۶ مگاوات پیک‌ بار و بیش از ۴۲۰ هزار مشترک و تعداد ۹۲۶۹ دستگاه پست ‌هوایی و زمینی با قدرتی معادل ۱۱۴۸ مگاولت آمپر، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
گفتنی است این شرکت برای هفته دولت ۸۶۴ پروژه کوچک و بزرگ برای افتتاح داشت که ۱۷ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و تا پایان این هفته در شهرستان زنجان، همه طرح‌ها افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ج

افتتاح 864 پروژه کوچ و بزرگ شرکت برق

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.