دبیرکل حزب اراده ملت گفت: جهت گیری مردم نسبت به انقلاب اسلامی و شعار "مرگ بر آمریکا" اصلا تغییری نکرده است.

/احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برخی خبرها که حاکی از خروج آمریکا در 22 اردیبهشت از برجام دارند، گفت: برجام، قراردادی میان ایران و 6 کشور دیگر بوده و پیمانی بین المللی است.

وی ادامه داد: خدشه دار کردن برجام به اعتبار آمریکا صدمه می زند و حقوق و پیمان‌های بین المللی را سست می کند.

دبیرکل حزب اراده ملت تاکید کرد: رفتار ترامپ و سیاست‌های افراطی او پسندیده نیست و چنانچه تاکنون هم دیده ایم  ترامپ برخی دیگر از پیمان های آمریکا را یا نادیده گرفته یا از آنها خارج شده است.

حکیمی‌پور تصریح کرد: کشورهایی که می‌خواهند با آمریکا پیمانی ببندند باید به بدعهدی آنان در برجام توجه و احتیاط کنند چرا که آمریکایی‌ها پیمان‌های بین المللی را به راحتی نادیده می‌گیرند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی خود را برای هر احتمالی آماده کرده و تهمیدات لازم اندیشیده شده است.

دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه مردم ایران در دوره من شعار مرگ بر آمریکا را کمتر سر می دهند، بیان کرد: جوهره انقلاب اسلامی و ماهیت آن هویت طلب و استقلال طلب است لذا سطله پذیر نیست.

حکیمی‌پور اضافه کرد: جهت گیری مردم نسبت به انقلاب اسلامی و شعار "مرگ بر آمریکا" اصلا تغییری نکرده است و مردم همچنان با آمریکا و سلطه طلبی‌اش مخالفت جدی دارند.

وی از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در 21 اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: این کنگره انتخاباتی نیست بلکه در آن درباره  تطبیق اساسنامه و برخی اسناد حزبی بحث خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ترامپ دچار توهم شده است/شعار "مرگ بر آمریکا" نه تنها کم نمی‌شود بلکه افزایش هم می‌یابد

ترامپ کور خوانده است/ ما بیش از همیشه شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار