جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله با تاکید بر اینکه انقلاب پابرجا می‌ماند، گفت: باید مراقب خودمان باشیم تا از این راه پر مخاطره اما مقدس خارج نشویم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار پاسدار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله در اولین همایش بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار‌های نوین مدیریت شهری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب فراز و نشیب‌های زیادی را سپری کرده‌ایم، اظهار کرد: در اوایل انقلاب امیدی به تداوم انقلاب نبود، اما به برکت حضور خوب مردم در صحنه‌های مختلف و به برکت خون شهدا امروز انقلاب تبدیل به درخت ۴۰ ساله شد.

وی با بیان اینکه همه تهدیدات در عرصه نظامی نبود، گفت: با وجود کمونیست‌ها در آمل و نقاط مختلف کشور و منافقان در شهر تهران جنگ نیابتی از سوی آمریکا را در ایران تجربه کردیم، جنگ ۸ ساله، تحریم ها، عملیات روانی و سایت‌های بیگانه که هرجا انقلاب تهدید می‌شد، مردم به صحنه آمدند و با رهبری امام راحل، انقلاب ما پابرجا باقی ماند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به اینکه قبل از انقلاب یک درجه دار به مهندس کشور زور می‌گفت، گفت: امروز مهندسان کشور آقای خودشان هستند.

وی سنگر علم و پژوهش را حائز اهمیت دانست و گفت: با این رویکرد به جنگ مشکلات می‌رویم و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) می‌سپاریم.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله خاطر نشان کرد: حفاظت از انقلاب کار ما نیست، بلکه انقلاب حفظ می‌شود و ما باید مراقب خودمان باشیم تا از این راه پرمخاطره اما مقدس جدا نشویم.

وی با اشاره به اینکه متولی این همایش بسیجیان بودند، گفت: خوشحالم و این اتفاق مبارکی است که بسیجیان الگو باشند و دیگران هم همین مسیر را ادامه دهند.

سردار صابری در پایان گفت: باید با پاسداری از خودمان انقلاب را زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار