سردار ذوالقدر در مراسم آئین رونمایی از تمثال شهدا:

شهیدان نماد فرهنگ ایران هستند/ اجازه دست‌درازی دشمنان به فرهنگمان را ندهیم

جانشین فرمانده سپاه محمد رسوال الله(ص) گفت: شهیدان نماد فرهنگ جمهوری اسلامی ایران هستند و با نصب تمثالشان یاد و خاطرشان همیشه زنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در آئین رونمایی از تمثال فرماندهان شهید تهران بزرگ که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت:  نصب نمادهای فرماندهان اسطوره بدین معنی نیست که شهدای دیگر ارزششان کمتر است بلکه این فرماندهان ویژگی بارزشان این بود که نسبت به دیگران سختی، مرارت و رزمشان بیشتر اما بهره‌وری‌شان از مسائل دنیوی کمتر از بقیه بوده است.

وی تصریح کرد: شهیدان، کربلا، راهپیمایی‌های اربعین و ولایت‌فقیه نماد و الگوهای عقیدتی و فرهنگی کشور هستند که دشمنان ما با پی‌بردن این موضوع برای جایگزین‌کردن و از بین‌بردن فرهنگمان تلاش می‌کنند.

سردار ذوالقدر ادامه داد: امروزه در دنیای مادی اگر با یک کفش پاره و لباس مندرس در خیابان مواجه شویم برای کنار زدنشان از پاهایمان استفاده می‌کنیم اما وقتی لباس مندرس و اقلام فرسوده از یک شهید پیدا می‌شود، آن‌را می‌بوسیم و جایشان را در موزه قرار می‌دهیم زیرا ارزش معنوی، تاریخی و فرهنگی کشورمان هستند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان گفت: امروز با رونمایی از تمثال فرماندهان شهید تهران بزرگ می‌خواهیم یاد و خاطره شهیدان را گرامی بداریم و در راستای استمرا این گونه مراسم‌ها تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار