صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری در روستا‌ها و محله‌های شرق شیراز راه اندازی می‌شود.

راه اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه احمد‌بن‌موسی (ع) شیراز در شورای جهادی شرق شیراز گفت: در راستای منویات اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یار تشکیل می‌شود.

وی افزود:هسته اولیه و اصلی تشکیل‌دهنده این صندوق‌ها معتمدین محلی در مساجد هستند که این خود موجب می‌شود که اولویت‌بندی در طرح‌ها به دست خود مردم و با توجه به نیاز آن‌ها شکل بگیرد.

خسروانی ادامه داد: این صندوق‌ها با مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم می‌تواند در جهت حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و پیشرفت و آبادانی روستا‌ها و محله‌ها بسیار موثر واقع شود و مسجد را به کانون ارائه خدمات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند.

سروان پاسدار حسینعلی غلباش مسئول بسیج سازندگی ناحیه احمدابن موسی (ع) شیراز هم تصریح کرد: این صندوق‌ها جزء طرح اعتلای بسیج در سال ۹۷ بوده که توسط سازمان بسیج ابلاغ شده است و با تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم تصمیم‌گیر و برنامه‌ریز و مجری کار در روستا و یا محله خود خواهند بود و عملا در فرآیند پیشرفت روستا و محله مشارکت دارند.
انتهای پیام/ر

تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه  اشتغال‌زایی در  محله‌های شرق شیراز

برچسب ها: اشتغال ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.