مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: حس صعود به لیگ برتر با تیم های ریشه داری مانند نساجی و صنعت نفت فوق العاده است.


غلامعلی تبار: حس صعود نساجی به لیگ برتر فوق العاده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز(یک شنبه) در آخرین هفته رقابت های لیگ دسته اول به مصاف راه آهن رفت و در نهایت با برتری شش بر صفر مقابل لوکوموتیورانان پایتخت با کسب ۶۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به خونه به خونه بابل جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

مرتضی غلامعلی تبار پس از این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نساجی از ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کرد و امروز هم با تمام وجودمان مقابل راه آهن به میدان رفتیم تا با پیروزی در این بازی و حضور در لیگ برتر دل هوادارانمان را که همیشه حامی نساجی هستند، شاد کنیم.

او درباره حس صعود به لیگ برتر گفت: این حس فوق العاده است. با صنعت نفت آبادان هم چنین حسی را تجربه کرده ام. البته لذت صعود تیم های ریشه داری مانند نساجی و صنعت نفت به لیگ برتر وصف نشدنی است.

مدافع باتجربه نساجی درمورد رمز موفقیت این تیم در لیگ دسته یک گفت: رمز موفقیت ما خواست و تلاش بازیکنان بود. از روز اول می خواستیم به لیگ برتر صعود کنیم و برای این امر تلاش کردیم. خیلی خوشحالم که در نهایت تلاش هایمان به ثمر نشست و آنچه که می خواستیم به دست آوردیم.

انتهای پیام/

اظهارات غلامعلی تبار درباره صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار