حسین رشیدی گفت: مجبور شدیم بین هواداران نساجی بنشینیم و در این وضعیت اگر اتفاقی برای ما می افتاد چه کسی پاسخگو بود.

اتفاقی برای ما رخ می داد چه کسی پاسخگو بود/ بازیکنان راه آهن در طول فصل ۴۰۰ هزار تومان دریافت کردندحسین رشیدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور نیافتنش در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی در زمان برگزاری دیدار راه آهن تهران و نساجی مازندران بیان کرد: برای من جالب است که چگونه اجازه ندادند من به همراه چهارنفر از اطرافیانم در جایگاه VIP یا CIP بنشینیم. البته جایی هم وجود نداشت و مجبور شدیم بین هواداران نساجی بنشینیم.

او ادامه داد: اگر در آن جمعیت حامی نساجی، اتفاقی برای عوامل تیم راه آهن می افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟
رشیدی درمورد شائبه تماس با برخی بازیکنان نساجی از سوی عوامل تیم های نساجی و خونه به خونه اظهار کرد: درمورد بازی های حساس همواره حرف و حدیث وجود دارد. حتی یک نفر با من و اعضای تیم راه آهن تماس نگرفته است. بازیکنانم مقابل نساجی باوجدان بازی کردند. ای کاش آن افرادی که صحبت های اینچنینی مطرح می کنند فیلم بازی و داوری دیدار ما با نساجی را ببینند.
مدیرعامل باشگاه راه آهن درباره سقوط تیم های ریشه دار پایتخت مانند نفت تهران، راه آهن، پاس و صبا گفت: مسئولان ورزش کشور باید درمورد این موضوع پاسخگو باشند. ار ابتدای فصل تا امروز که آخرین دیدارمان را انجام دادیم حتی یک ریال هم دریافت نکردیم. کل تیم ما با ۳۰ میلیون تومان تشکیل شده و مجموع هزینه های ما این میزان است. شاید بازیکنان راه آهن ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در طول فصل دریافت کرده باشند. با این وجود آنها از جان مایه گذاشتند.
رشیدی درباره احتمال انحلال راه آهن گفت: راه آهن اکنون در توقیف دادستانی است و مدیران ارشد آن باید درمورد این موضوع تصمیم بگیرند. البته اگر به بخش خصوصی واگذار نشود در لیگ دسته دوم هم با همین روش تیمداری می کنیم.

انتهای پیام/
 

اظهارات مدیرعامل راه آهن درباره شکست سنگین برابر نساجی مازندران 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار