مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: شهید مطهری شخصیت بی بدیلی بود که با قلم معجزه گونه خود از انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان سپاه فرودگاه گفت: استاد شهید مرتضی مطهری چهره مظلوم انقلابی بود که مورد هجمه دوستان و دشمنان بود چرا که قبل از انقلاب با ورود به دانشگاه تهران مورد انتقاد بسیاری از دوستان قرار گرفت و بعنوان مغز متفکر اسلام و انقلاب دشمنان به وی تاخت می‌کردند.
حجت الاسلام سرایی به فرمایش امام خمینی (ره) که شهید مطهری یک ملت بود اشاره کرد و گفت: بسیاری از شخصیت‌های صدر اسلام نیز یک تنه یک ملت بودند از جمله آن‌ها ابوذر و سلمان و شهید مطهری بواسطه علم و تذکیه نفس و ولایتمداری از امام (ره) نشان ملت را دریافت نمودند.
سرایی افزود: تفکرات شهید مطهری امروز در سپاه جاریست و اقتدار و پایداری سپاه در سایه رشادت و شهادت طلبی و ولایتمداری پاسداران که آن نیز برگرفته از تفکرات و شخصیت اساتیدی همچون شهید مطهری است.
حجت الاسلام سرایی به حضور آمریکا در منطقه پرداخت و گفت: امروز برای دنیای اسلام جای تاسف است که رئیس جمهور آمریکا مقامات یک کشور مسلمان را گاو شیرده خطاب و در اظهار نظر جدید خود پادشاه عربستان را فردی که دارای شپش است عنوان کند و این فقط بخاطر خیانت پادشاه عربستان به مردم مسلمان منطقه است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهداء افزود: دولت آمریکا اعلام می‌کند مبالغی که در قبال حمله به سوریه از عربستان دریافت نموده توانسته ۴۰ هزار فرصت شغلی در آمریکا ایجاد نماید و این امر جای تاسف و سرافکندگی دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز منطقه خاورمیانه و بویژه کشور‌های مرتجع عربی تبدیل به انبار‌های تسلیحاتی شده اند گفت: آن‌هایی که در داخل و خارج کشور خواب آمریکا را می‌بینند بهتر است به تاریخ کشور‌های مورد اشغال آمریکا و غرب مطالعه‌ای داشته باشند و آثار تیر‌های خصم را در جان و مال مردم این کشور‌ها بخصوص در مسلمان‌ها ببینند.
حجت الاسلام نجفقلی سرایی تصریح کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور را مدیون معنویت و باور‌های دینی و افکار شهیدان مطهری و بهشتی و سایرین که با عنایت خداوند در نیرو‌های مسلح بخصوص سپاه پاسداران که حافظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن می‌باشد، هستیم.
این مقام مسئول افزود: تفکرات اسلامی و انقلابی برگرفته از کربلاست و کربلا مکتبی است که فرهنگ شجاعت و نهراسیدن در مقابل دشمن را دارد و از این رو رهبر انقلاب فرمودند" ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. " فلذا ملتی که کشته شدن در راه خدا برایشان سعادت باشد نمی‌توان در مقابلشان ایستاد و مورد ظلم قرار داد.
حجت الاسلام سرایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم، ایشان را تربیت یافته مکتب سیدالشهداء دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس از رزمندگان جوان ما سرداران باتجربه‌ای ساخت که نمونه آن‌ها شهید تهرانی مقدم بود که با طراحی و ساخت موشک‌های دوربرد رعشه بر جان استکبار انداخته است.
حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در پایان بر لزوم پیاده کردن ادبیات دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه تضمین کننده سعادت و تداوم انقلاب است و امروز بر همگان بویژه مسئولین نظام واجب است مطیع امر رهبر انقلاب بوده و تمرکز حول محور حمایت از کالای ایرانی و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.
در پایان این مراسم از مربیان نمونه عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج سپاه فرودگاه با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ن.م

شعار محوری حمایت از کالای ایرانی سرلوحه همه امورات باشد

برچسب ها: سپاه ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.