سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ از زمان مراسم قرعه کشی لیگ برتر خبر داد.

فتاحی: مراسم قرعه کشی لیگ برتر 9 خرداد برگزار می شودسعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: در تاریخ ۹ خرداد (چهارشنبه) قرعه کشی لیگ برتر هجدم انجام خواهد شد. دلیل برگزاری زود هنگام این مراسم این است که تیم‌ها از مدت‌ها قبل همانند لیگ‌های اروپایی حریفان خود را بشناسند. تعطیلات و تمامی برنامه‌ها نیز نوشته شده و این برنامه به تمامی تیم‌های لیگ برتری داده شده است و همچنین پس از تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر، به آن‌ها نیز این برنامه را می‌دهیم.

او در رابطه با زمان برگزاری سوپر جام افزود:این بازی در روز ۲۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.همچنین بازی‌های لیگ برتر نیز در تاریخ ۴ مرداد آغاز می‌شوند.

فتاحی در رابطه با آخرین بازی‌ها لیگ یک که در حال برگزاری است گفت: این مسابقات امسال با جذابیتی دو چندان در حال برگزاری است و پنج تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و 2 تیمی که توانای بالاتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند به لیگ برتر صعود خواهند کرد. تفاضل گل‌ها در این لیگ بسیار نزدیک است و تیم‌ها بسیار رقابت جدی و تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

انتهای پیام/

زمان قرعه کشی لیگ برتر هجدهم مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار