نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بر تلاش برای تقویت بنیه فرهنگی اجتماعی نسل جوان برای مقابله با هجمه‌های دشمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم طلاب و روحانیان در امر تعلیم و تربیت دینی بر تلاش برای تقویت بنیه فرهنگی اجتماعی نسل جوان برای مقابله با هجمه‌های دشمن تاکید کرد.

موسوی بیوکی کمبود آب را مهمترین مشکل استان یزد برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم با همدلی، هماهنگی و همراهی همه مسئولان این مشکل اساسی استان مرتفع شود.

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی گفت: هم اکنون ۱۴۰۰ طلبه در استان یزد در پایه‌های مختلف تحصیلی در ۱۲ مدرسه علمیه در سطح استان تحصیل می‌کنند.

حجت الاسلام مدرسی همچنین از افتتاح مدرسه علیمه عبدالرحیم خان و مدینه العلم الکاظمیه در سال جاری خبر داد.

در این مراسم شش نفر از طلاب جوان به دست آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و آبت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد معمم شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم با اشاره به نقش مهم و خطیر علما و روحانیان در طول تاریخ در حراست و پاسداری از دین و ارزش‌های والای اسلامی از انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد مهم روحانیت در عصر حاضر خواند.

امام جمعه اهواز گفت: طلاب و روحانیان همواره در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب در خط مقدم این جبهه بوده اند و امروز نیز روحانیان و طلاب در عرصع مقابله با هجمه‌های دشمن آماده هستند.

آیت الله موسوی جزایری طلاب را سربازان امام زمان در مسیر تحقق ارزش‌های ناب اسلامی و الهی دانست و تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیان برای تربیت دینی نسل جوان نقش مهم و خطیری دارند و باید در این مسیر بکوشند.

لازم به ذکر است در ا از ۱۲۰ نفر از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تلاش برای تقویت بنیه فرهنگی اجتماعی نسل جوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار