دبیر موسسه اندیشه فرهنگ اسلامی یزدگفت: چهارمین نشست از سلسله نشست‌های طلیعه رشد با عنوان به‌اندازه انقلاب در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  جواد کوراغلی دبیر موسسه اندیشه فرهنگ اسلامی یزدگفت:چهارمین نشست از سلسله نشست‌های طلیعه رشد با عنوان به‌اندازه انقلاب با موضوع نسبت فعالین فرهنگی با رسانه و جنگ نرم، به همت موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی دارالعباده یزد برگزار می‌شود.

کوراغلی افزود: این نشست‌ها با استقبال دانشجویان و طلاب و فعالان فرهنگی یزد روبرو بوده و موردتوجه نخبگان فرهنگی ومسئولین سمن های استان نیز قرارگرفته است.

وی ادامه داد: در این دوره فشرده یک‌روزه مطالب متنوع و کاربردی پیرامون جنگ و بصیرت رسانه‌ای، جریان شناسی رسانه‌ها و مدیریت میدانی رسانه ارائه خواهد شد، که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات خود را به سامانه پیامکی 10001000900100 ارسال کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست‌های پس از جهانی‌شدن، دوره‌های کتاب‌خوانی و برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار سینمایی از دیگر فعالیت‌های این موسسه است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این راستا می‌توانند با شماره 09135139350 تماس حاصل نمایند.

کوراغلی ادامه داد:این نشست با حضورفرج نژاد از کارشناسان برجسته و فعال هنری و رسانه‌ای، روز جمعه 4 اسفندماه از ساعت 8 الی 17 در محل سالن اجتماعات آستان امامزاده جعفر یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

نشست آموزشی تشکیلاتی به‌اندازه انقلاب در یزد برگزار می‌شود

برچسب ها: فعالان فرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار