یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به طراحی سایتی شده است که در قالب آن می‌توانید کالا‌های لوکس و لاکچری را خریداری کنید.

خرید لباس و کالاهای لوکس و لاکچری‌ در استارت‌آپ‌‌ها/استارت آپ ها شمارا خوش پوش می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش بنیان و اختراعات روزمره‌ جوانان نخبه‌ و همچنین‌ طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش بنیانی‌ که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را معرفی کند.

امروزه‌ با گسترش‌ فضای مجازی و روش‌های خرید اینترنتی‌ مشتریان بسیاری به سایت‌های اینترنتی‌ جذب شده‌اند، زیرا به کمک این سایت‌هاست که در مدت‌ زمانی بسیار کوتاه و به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توان کالاهای‌ مورد نظر خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین‌ خریداری کرد.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور سایتی‌ را طراحی و راه‌اندازی کرده که از طریق آن می‌توان به کمک امکانات نرم‌افزاری بسیار زیاد، خریدی‌ آسان داشت.

در این سایت‌ به راحتی می‌توانید برای دوستان‌ خود هدیه‌ بخرید‌ و به آنها تحویل دهید‌، این سایت‌ در چند بسته‌ مختلف تقسیم‌بندی شده است و تمام نیازهای‌ اقشار جامعه را پاسخ‌ می‌دهد؛ خانم‌ها، آقایان و کودکان در این سایت می‌توانند لباس‌ و کیف و کفش مورد علاقه خود را پیدا کنند و با یک کلیک‌ ساده آن را خریداری کنند.

خرید هدیه‌ از  سایت‌های دانش‌ بنیان

بر اساس این گزارش؛ این سایت‌ نه تنها برای افراد بلکه برای مناسبت‌ها و رویدادها‌ هم پیش‌بینی داشته است در این سایت‌ می‌توانید متناسب با هر مناسبت‌ و رویدادی‌ کالای مورد نظر را خریداری کنید برای مثال‌ برای تولد، سالگرد‌ ازدواج در این سایت پیش‌بینی‌هایی به عمل آمده است.

خرید از این سایت بسیار آسان‌ است و از طریق‌ درگاه پرداخت اینترنتی‌ می‌توان مبلغ‌ هدیه را پرداخت کرد، همچنین اگر به دنبال خرد هدیه‌ای خاص و لاکچری‌ هستید‌ به این سایت مراجعه کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار