یکی از استارت‌آپها موفق به ارائه خدمتی شده است که به کمک آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نیروهای خدماتی وصل شوید.

استارت‌آپها بهترین نیروهای خدماتی را در اختیار شما قرار می‌دهند/ از خشکشویی لباس تا شستن ماشین به کمک استارت‌آپهای نوین/ دیگر نگران کارهای عقب مانده تان نباشید استارت آپ ها به کمکتان می‌آیندبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر محصولات دانش بنیانی که این شرکت‌ها تولید کرده‌اند را معرفی کنند.

امروزه تکنولوژی و ارتباطات نقش پررنگی در زندگی انسان‌ها دارند و همین تکنولوژی و ارتباطات است که زندگی شهروندان را آسان کرده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خانه نشسته باشید و بخواهید خدمتی را دریافت کنید اما وقت آن را نداشته باشید که به دنبال فرد متخصص بروید تا خدمتی را دریافت کنید.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که به کمک آن می‌توانید در خانه بنشینید و خدمات گوناگون را دریافت کنید. این استارت‌آپ خدماتی را در زمینه‌های مختلف از جمله نظافت منزل، کارواش ماشین، تعمیرکار وسایل خانه، خشکشویی، تعمیرات خودرو، ‌قالیشویی، خدمات حیوانات خانگی و خدمات الکترونیکی به شما ارائه می‌کند. این استارت‌آپ با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

به دلیل آنکه بسیاری از متخصصان رشته‌های مختلف با این نرم افزار همکاری می‌کنند، اقتصاد کشور و اشتغال رونق یافته است؛ یکی از مهمترین خصوصیات این استارت‌‌آپ این است که تمامی افرادی که در آن فعالیت می‌کنند افرادی متخصص هستند که باید بهترین استانداردهای روز جهان در زمینه اشتغال و خدمات را دارا باشند.

 بیشترین متخصصان و نیروهای خدماتی را با یک سرچ ساده پیدا کنید

مدیر این استارت آپ در رابطه با خصوصیت مثبت این نرم افزار و سایت اینترنتی گفت: مهمترین فایده سایت این است که از میان بهترین متخصصان نزدیکتر‌ینشان را برای شما انتخاب می‌کند یعنی  این نرم افزار با توجه به محل زندگیتان نزدیکترین ‌متخصصی که می‌تواند خدمات ارائه کند را به شما معرفی می‌کند و همچنین تمامی افرادی که با این استارت‌آپ همکاری می‌کنند توسط مراجع قانونی تایید صلاحیت شده‌اند و از این لحاظ امنیت بالایی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار