استاندارخراسان رضوی گفت: هر گستاخی و نگاه بد به این کشور وملت، پاسخ دندان شکنی از سوی نیروهای مسلح ما درپی خواهد داشت و دشمن دست از پا خطا نمی کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا رشیدیان در نشست هم اندیشی فرماندهان سپاه و ارتش در استان افزود: تمامی نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب در کنار هم به صورت یکپارچه، منسجم، مکمل برنامه دکترین نظامی و دفاعی کشور هستند.

وی با تاکید بر این که هیچ خللی در نیروهای مسلح ما راه ندارد، افزود: رژیم صهیونیستی زمانی که فقط به باریکه غزه تهاجم کرد، نه تنها نتوانست غلبه کند که در مدت کوتاهی مغلوب شد و در جنگ جنوب لبنان 33 روز جنگید اما نهایتا مجبور به عقب نشینی شد.

رشیدیان با بیان اینکه دشمن در حد و اندازه ای نیست که با جمهوری اسلامی رو در رو شود، افزود: زیرا می داند اگر چنین کند نابود خواهد شد.

وی گفت: این رژیم منحوس یا برخی کشورهای منطقه که گاه پا فراتر از حد خود می نهد و فراموش می کنند زمانی که همه شرق و غرب یک صدا پشت سر ارتش صدام و رژیم بعثی ایستاد و از هیچ کمکی اعم از نیرو،سلاح و پول دریغ نکرد، ملت انقلابی ایران مردانه ایستاد.

استاندار خراسان رضوی افزود: آنان امروز نیازمند یادآوری تاریخی جنگ تحمیلی دارند با این حال می دانند در مقابل اراده یک ملت انقلابی هیچ شانسی برای خود نمایی ندارند

انتهای پیام// م.م

برگزاری نشست هم اندیشی فرماندهان سپاه و ارتش در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.