سردار مهدی فرحی، از ارائه گواهینامه مهارت و تسهیلات بانکی به سربازان پس از حضور در دوره‌های مهارت‌آموزی خبر داد.

ارائه گواهینامه مهارت و تسهیلات بانکی به سربازان پس از گذراندن مهارت‌آموزیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در دهمین جشنواره جوان سرباز که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) امروز شنبه 8 اردیبهشت در محل مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: امروزه نگاه ویژه ای به بحث سربازی وجود دارد و این موضوع مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی که سال گذشته انجام شد، این است که سربازان در دوره خدمت از مهارت هایی بهره مند شوند و پس از خدمت بتوانند با استفاده از این مهارت ها، در جامعه اشتغال یابند.

فرحی با بیان اینکه سربازی ثروت است، گفت: امروز سربازان بسیاری در گستردگی سراسر کشور مشغول خدمت هستند؛ همچنین تحصیلات سربازان رو به افزایش و بیش از ۴۰ درصد سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جوانی و آینده ساز بودن عوامل مهمی است که در سربازی، سرمایه و ثروت به حساب می آید.

وی افزود: سربازان ضمن آموختن مهارت هایی، گواهینامه دریافت می کنند و تلاش است از این مهارت ها پس از خدمت استفاده کنند و از تسهیلات بانکی نیز استفاده کنند. تلاش خواهیم کرد تا در آینده مهارت های مورد نیاز و علاقه جوانان و سربازان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار