سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم بازیکنان سراسیمه برای تمدید قراردادشان در باشگاه حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا گرشاسبی درباره جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس که صاحبان اصلی این باشگاه هستند تبریک می گویم. تیم ما با حمایت هواداران توانست برای دومین سال متوالی قهرمانی را بدست آورد و از کادرفنی  و بازیکنان هم تشکر و قدردانی می کنم. 

او درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان دلشان با پرسپولیس است و بهتر از این تیم جای دیگری را سراغ ندارند. با این سیل هواداران به طور حتم بازیکنان سراسیمه برای تمدید قرارداد خود به باشگاه می آیند. 

گرشاسبی درباره اینکه گفته می شود برانکو خواستار تمدید قرارداد با مسلمان نیست، گفت: برانکو بیان کرده است که قرارداد همه بازیکنان تمدید شود. 

نگرانی بابت تمدید قرارداد بازیکنان وجود ندارد 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان بیان کردند که باشگاه مذاکره ای با آنها نداشته است، بیان کرد: من همه آدرس ها را می دهم که در چند نوبت با بازیکنان صحبت کردیم. البته بحث مهمی نیست و پرسپولیس باشگاه بزرگی است و همه افتخار می کنند که در این تیم بازی کنند. بیش از توان خود از بازیکنان درخواست کردیم که قرارداد خود را تمدید کنند. برخی از بازیکنان، مدیربرنامه خود را به باشگاه فرستادند و بعضی دیگر گفتند پایان لیگ برای تمدید قرارداد به باشگاه می آیند. به هر حال پرسپولیس نگرانی دراین باره ندارد و با همین بازیکنان فصل بعد هم ادامه می دهیم. 

برای رفع بدبینی ، پیگیر محرومیت نقل و انتقالاتی شدیم 

گرشاسبی درباره وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: ما پیگیر این موضوع شدیم تا بدبینی از باشگاه برود. پرونده های مختلفی در فیفا داشتیم و آنها به ما بدبین شده بودند. کلی از بدهی ها را پرداخت کردیم و  2 مرتبه هم خودم در دادگاه عالی ورزش حضور یافتم. وکلای این دادگاه اعلام کردند که حضور شما کمتر از 2 ماه در اینجا نشان از عزم باشگاه پرسپولیس برای حل این پرونده دارد. 

سلیقه ای نمی توانیم جرایم بازیکنان را ببخشیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه جرایم مالی فقط برای بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد بخشیده می شود، گفت: به طور حتم به این صورت است. جرایم مالی بازیکنان در دفترها ثبت شده است و سخت است که جرایم را ببخشیم و زیر سئوال خواهیم رفت. بازیکنانی که ماندنشان در باشگاه قطعی شده است جرایمشان بخشیده شد. همچنین آنهایی که قراردادشان به زودی تمدید شود جرایم آنها نیز می بخشیم. به هر حال ما امانتدار هواداران هستیم و کلید  باشگاه پرسپولیس در اختیار ماست و سلیقه ای نمی توانیم جرایم را ببخشیم. 

گرشاسبی بیان کرد: امیدوارم این شور و نشاط را در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هم داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. همچنین از سلطانی فر، تاج و همه عوامل برگزاری مراسم جشن قهرمانی تشکر و قدرانی می کنم که برای برگزاری این جشن زیبا کمک کردند. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار