یکی از استارت‌آپ های کشور موفق به طراحی و راه اندازی سایتی شده است که به کمک آن می‌توان از بهترین سرویس حمل و نقل آنلاین استفاده کرد و کمترین پول را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را معرفی کند.

 

امروز استارت آپ های خدماتی نقش مهمی را در زندگی افراد بر عهده دارند و‌ در این میان نقش استارت آپ های حوزه حمل و نقل بیش از دیگران است .

همه روزه بسیاری از شهروندان برای سفر های درون شهری به این استارت آپ ها رجوع می‌کنند ؛ قیمت ارزان ، امنیت بالا و‌ دسترسی آسان به انواع تاکسی ها و پیک های موتور سبب رونق این استارت آپ ها شده است .

یکی از استارت‌آ‌پ های کشور تمام سرویس های حمل و نقل اینترنتی را در یک مجموعه قرار داده است و شهروندان به کمک آن می‌توانند بهترین تصمیم را بگیرند.

این استارت آپ چندین پیشنهاد را در برابر شما قرار می‌دهد و به سبب قیمتی که هریک از سرویس های حمل و نقل آنلاین به شما پیشنهاد می‌کنند سرویس مطبوع خود را انتخاب می‌کنید یعنی قیمت تمام ماشین ها مشخص شده است و حق انتخاب مشتری در انتخاب ماشین بسیار بالا است.

استارت‌آ‌پی که به شما می‌گوید کدامیک از سرویس های حمل و نقل آنلاین در شهرتان فعال است

مدیر این استارت‌آپ در خصوص کارکرد این برنامه گفت: شاید بسیاری از شهروندان از سرویس های حمل و نقل شهر خود بی خبر باشند و وظیفه ما این است که ابن سرویس هارا به آنها معرفی کنیم .

وی ادامه داد : برای استفاده از سرویس های آنلاین کافیست مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و سپس در کمتر از چند ثانیه چندین پیشنهاد در برابر شما قرار می‌گیرد و می‌توانید ارزان ترین و به صرفه ترین سرویس را انتخاب کنید.

مدیر این استارت آپ با اشاره به اینکه سرویس های موتوری هم در کنار ماشین در این سیستم قرار دارند بیان کرد : نه تنها سرویسرح حمل و‌نقل مسافر بلکه این سیام سرویس حمل و نقل اشیا را هم تحت پوشش خود قرار داده است و قیمت پیک های موتور هم در این سایت مشخص است .

وی یاداور شد: سایت ما در بسیاری از استانهای کشور راه اندازی شده است و در آینده نزدیک تمام کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار