نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ادعا‌های آمریکا و هم‌پیمانانش درباره انرژی هسته‌ای ایران اسلامی تازگی نداشته و تاثیری در سیاست‌های ما ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه ادعا‌های آمریکا و هم‌پیمانانش درباره انرژی هسته‌ای ایران اسلامی تازگی نداشته و تاثیری در سیاست‌های ما ندارد، گفت: در برابر هرگونه تجاوز و تعدی بیگانگان ما باید مسلح باشیم و نیاز به مذاکره نداریم.

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش جرات حمله نظامی به ایران اسلامی ندارند و سخنانشان ادعای پوچی بیش نیست.

امام جمعه ساری به تحول در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دشمنان پس از شکست‌های مکرر نظامی اینک بوسیله فضای مجازی در صدد تخریب اعتقادات جوانان است.

آیت‌الله طبرسی افزود: دشمنان وقتی از حمله نظامی و تحریم‌ها ناامید شدند با ورود به فضای مجازی بنیان خانه، خانواده و جوان را هدف گرفتند تا با نابودی ارزش‌ها خانه و خانواده‌ها را به آتش بکشندند.

وی با بیان اینکه وقتی رهبری فرمودند که فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است، افزود: غربی‌ها می‌خواهند با ترویج فرهنگ غرب جوانان را از انقلاب جداکنند و بی تفاوتی را به جوانان تزریق کنند.

امام جمعه ساری گفت: غربی‌ها می‌خواهند جوانان ما را بربایند تا از ازدواج، خانواده و آینده خود و کشور مایوس شوند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به جنگ روانی امریکا و اروپا در چند روز گذشته به منظور توقف ساخت و تجهیز موشک در ایران افزود: ما میدانیم که شما جرات حمله به ایران را ندارید و ایران برای دفاع از کیان خویش هیچوقت از ساخت موشک و تسلیحات دفاعی خویش کوتاه نخواهد.

وی گفت: همه ملت و مسئولان با اتحاد و وحدت میتوانند جلوی این یاوه گویی‌های امریکا و اروپا بایستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به کم آبی‌های اخیر و مشکلات و نگرانی‌های اخیر کشاورزان زحمتکش مازندرانی اشاره کرد وافزود: به اختلافات پیش آمده در سد گلورد پایان دهیم و سعی کنیم در توزیع آب عادلانه رفتار کنیم.
انتهای پیام/آ

ادعای امریکایی درباره انرژی هسته‌ای ایران پوچ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.