مطبوعات پرتغالی خبرهای ضد و نقیضی از تلاش نمایندگان باشگاه پورتو برای پرداخت رشوه به سنگربان ایرانی ماریتیمو منتشر کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که امروز  (جمعه) برخی مطبوعات پرتغالی از تلاش نمایندگان تیم پورتو برای رشوه دادن به امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش کشورمان خبرهایی منتشر کردند، یک فرد نزدیک به عابدزاده در گفتگو با روزنامه ابولا این ادعا را رد کرد.
امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که روز چهارشنبه شکایت نامه ای ناشناس به دفتر دادستانی کل پرتغال ارسال شده و در آن ادعا شده است که تیم پورتو تلاش داشته 200 هزار یورو به امیر عابدزاده رشوه بدهد و مقامات قضایی پرتغال در حال تحقیق درباره این شکایت هستند.

پورتو که در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به بنفیکا در صدر جدول لیگ پرتغال قرار دارد، روز یکشنبه آینده باید به مصاف ماریتیمو برود و اکنون براساس شکایتی که مطرح شده، ادعا شده که باشگاه پورتو در تماس با دروازه بان ملی پوش ایرانی، پیشنهاد رشوه 200 هزار یورویی به او  ارائه کرده اما عابدزاده بلافاصله آن را رد کرده است.
این در حالی است که یک منبع نزدیک امیر عابدزاده به روزنامه معتبر ابولا اطمینان داده است که دروازه بان ماریتیمو هرگز هیچ ارتباطی با وابستگان پورتو نداشته است.
این منبع می گوید که این بازیکن ایرانی از شکایتی ناشناس در مورد خود و پیشنهاد رشوه 200 هزار یورویی قبل از دیدار روز یکشنبه، شگفت زده شده است.
امیر انگلیسی را سلیس صحبت می کند، اما هنوز هم با زبان پرتغالی مشکل دارد – این بازیکن ایرانی به ندرت  اخبار را دنبال می کند، بنابراین حتی از اخبار مربوط به چنین شکایتی مطلع نبود. همان منبع معتقد است که این شکایت تنها ممکن است باعث شود این دروازه بان روی کار خود بیشتر تمرکز کند.
انتهای پیام/


پیشنهاد رشوه به امیر عابدزاده صحت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار