مسئول کمیته آموزشی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی از آغاز دوره توجیهی ورزش‌های بیلیاردی از تاریخ ۷ تا ۱۰ اردیبهشت به مدت ۴ روز به میزبانی پایگاه قهرمانی بیلیارد در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛الناز اکبری مسئول کمیته آموزشی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی گفت: دوره توجیهی ورزش‌های بیلیاردی از تاریخ ۷ تا ۱۰ اردیبهشت به مدت ۴ روز به میزبانی پایگاه قهرمانی بیلیارد در ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد:این دوره با حضور ۱۸ شرکت کننده از سراسر استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از شرکت کنندگان آقا و ۸ نفر نیز خانم هستند، اظهار کرد: در مقایسه با سایر کلاس‌های توجیهی که در سایر استان‌ها برگزار شده است، میزان استقبال از دوره توجیهی در حال برگزاری در ارومیه بسیار خوب است.

مسئول کمیته آموزشی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی بیان کرد: این دوره توجیهی برای افراد بالای ۱۸ سال در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب جوانان و دانشجویان قرار گرفته است.

وی افزود: در دوره توجیهی ورزش‌های بیلیاردی از مدرسین بین المللی دعوت شده است و پس از آزمون روز دوشنبه به شرکت کنندگانی که موفق به قبولی و کسب امتیاز می‌شوند، از سوی فدراسیون بیلیارد و بولینگ و بولس گواهی صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن.م

دوره توجیهی ورزش های بیلیاردی در آذربایجان غربی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.