رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی از شرکت ۳۰۰ ورزشکار بیلیارد در جشنواره ورزش‌های بیلیاردی ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رزمجو افزود: نخستین دوره جشنواره بازی‌های بیلیاردی در چهار رشته در رده آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی با اشاره به تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات گفت:تعداد ورزشکاران حاضر در این رقابت ها ۲۵۶ نفر در آقایان و ۵۰ نفر نیز بانوان که از ۲۵ استان کشور در این مسابقات به رقابت‌ خواهند پرداخت.

وی ادامه داد:این مسابقات در قالب رنکینگ کشوری برگزار‌ می شود و در تلاش هستیم ورزش های بیلیاردی را در جامعه عمومی و همگانی کنیم.

رزمجو خاطر نشان کرد: ورودی مسابقات برای آقایان رقم 1 میلیون ریال و برای بانوان 600 هزار ریال است که رقم ناچیزی است و جایزه‌ای که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است رقمی بالغ بر 320 میلیون ریال است که بیشترین جایزه به تیم نخست می‌رسد و رقمی بالغ بر 40 میلیون ریال است.

نخستین دوره جشنواره بازی‌های بیلیاردی از تاریخ سی و یکم تیرماه تا هشتم مردادماه برگزار می‌شود و روز جمعه 30 تیرماه ساعت 18 افتتاحیه این بازی‌ها در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه با حضور رئیس فدراسیون بیلیارد، هیئت رئیسه بیلیارد و مدیرکل اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

انتهای پیام/م

جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در ارومیه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.