دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی گفت: همبستگی ملی و وحدت را مهمترین نیاز امروز نظام برای تأمین منافع ملی می‌دانیم.

وحدت و همبستگی ملی مهمترین نیاز امروز نظام استبه گزارش خبرنگار احزاب  و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد خونچمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی در نهمین کنگره سراسری تشکل متبوعش که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: بر این باوریم که مشارکت جوانان، کلید توسعه همه جانبه کشور است.

وی ادامه داد: در طول تمام سال‌های فعالیتمان، مبنا و محور را بر تقویت و اجرایی شدن شعارهای اساسی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قرار دادیم.

دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی با تأکید بر اینکه باید عمل به اصول انقلاب فصل مشترک همه جریانات سیاسی دلسوز به نظام باشد، افزود: طول عمر و ادامه حیات هر نظام سیاسی بسته به نظام پذیرش رویکرد اصلاح‌طلبانه در درون آن نظام است و اگر سیستمی اصلاح در درون خود را بر نتابد منجر به سوق دادن مطالبات به سمت و سوی اصلاح اصل سیستم خواهد شد.

خونچمن تأکید کرد: حزب جوانان ایران اسلامی مأموریت خود را در چشم‌انداز سال 1400، بسترسازی برای مشارکت جوانان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و ایجاد امید در آنان می‌داند.

وی با بیان اینکه وحدت، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی را مهمترین نیاز امروز نظام برای تأمین منافع ملی می‌دانیم اضافه کرد: این مهم جز از راه درک شرایط، مذاکره، گفتگو و اولویت دادن به منافع ملی به جای منافع فردی و جریانی بدست نمی‌آید.

دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی تصریح کرد: با مشاهده بی‌توجهی دولت به مطالبات پایگاه رأی خود و تصامح بسیار زیاد و غیر قابل دفاع فراکسیون امید مجلس، با خوف و رجا به انتخابات‌های 98 تا 1400 می‌نگریم.

خونچمن افزود: حزب جوانان ایران اسلامی از دولت دوازدهم انتظار دارد تا فرصت باقی است مطالبات پایگاه رأی خود به خصوص جوانان را جدی بگیرد و امید مردم به صندوق‌های رأی و جریان اصلاحات که همه سرمایه خود را در سبد او گذاشته‌اند، خدشه‌دار نکند.

وی بیان کرد: از فراکسیون امید مجلس هم انتظار داریم با طرح‌های کارشناسی خود و نظارت دقیق، امید دهنده و تسهیل‌کننده افقی روشن برای آینده باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار