دادستان کل کشور گفت: از نوع فیلمبرداری مشخص شد مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارک تهران از قبل برنامه ریزی شده و در جهت تخریب نیروی انتظامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با اشاره به موضوع مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران گفت: قرائن نشان می‌دهد که این برخوردی که به واسطه این ماجرا با نیروی انتظامی صورت گرفت، برنامه ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.

وی افزود: ممکن است در نحوه تذکر دادن مامور نیروی انتظامی اشتباه و تخلفی صورت گرفته باشد که ما از این موضوع دفاع نمی‌کنیم، اما در این ماجرا عده‌ای با هدف تخریب نیروی انتظامی وارد شدند و فیلم گرفته شده است.

دادستان کل کشور گفت: متخلفان ماجرا را با چه سرعتی در پیام رسان‌ها نشر دادند و حتی برخی از آقایان و خانم‌های نماینده و برخی جریانات سیاسی در نشریات در قبال این مسئله موضع گیری‌هایی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با انتقاد از افرادی که در قبال این حرکات فریادشان به آسمان بلند می‌شود، اما در قبال توهین یک فرد نانجیب به ساحت مقدس امام رضا (ع) سکوت می‌کنند گفت: آیا شما یک سرمقاله در روزنامه‌های آن‌ها دیده اید که این فرد توهین کننده به ساحت مقدس امام رضا (ع) را محکوم کرده باشند؟

وی افزود: در این موضوع، فرد اهانت کننده به محض اینکه متوجه شد دستگاه قضایی پیگیر موضوع است به قصد فرار به فرودگاه امام مراجعه کرد که خوشبختانه توسط دادستانی تهران در همانجا دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه امریکا و رژیم سعودی برای توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آمریکا با تمام توانش به میدان آمده و عربستان سعودی میلیارد‌ها دلار در اختیار آمریکا گذاشته تا در سوریه آدم کشی کنند و علیه جمهوری اسلامی توطئه چینی نمایند.

دادستان کل کشور در ادامه در ارتباط با مسائل دادسرا‌ها ادامه داد: روسای کل دادگستری امکانات لازم را در اختیار دادستان‌ها قرار دهند.

وی نظارت مستمر بر دادسرا‌ها وضابطین را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضابطین به موجب قانون زمانی می‌توانند ورود به تحقیقات کنند که آموزش دیده باشند و کارت ضابطیت برای آن‌ها صادر شده باشدکه از سال گذشته این موضوع در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تاکید بر اهتمام ویژه به موضوع امر به معروف و توجه ویژه به دستورالعمل‌های ابلاغی بر ضرورت تعیین شعبی برای مسایل امنیتی اشاره کرد و افزود: اگر نیاز به آموزش است دادستانی کل کشور این امکان را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/آ

تخریب نیروی انتظامی با سناریوی از پیش تعیین شده

برچسب ها: داگستری ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار