نشست سرمایه گذاری شهرستان مهاباد با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، نماینده هولدینگ سرمایه گذاری اروپایی در این نشست گفت: شرکت ما برای طرحهای مختلف عمرانی، صنعتی، تولیدی،گردشگری و انرژی فاینانس ارائه می دهد اما برای اعطای فاینانس باید پروژه مورد نظر بررسی شود.

سوما عبدالهی افزود: پس از ارائه ضمانت نامه بانک مرکزی و اجرای قرارداد ای پی سی توسط مجری ایتالیایی که عضو مجموعه سرمایه گذاری است مبلغ فایناس پرداخت می شود و در ارائه مبلغ هم هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

عبدالهی اضافه کرد: به محض اتمام وتحویل پروژه به بهره بردار، مجموعه دیگر مسئولیتی در قبال طرح ندارد. درصورت ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی در مورد هر پروژه شرکت ما هم در مقابل ضمانت نامه حسن انجام تعهدات ارائه می دهد.

معاون استاندار و فرماندارشهرستان مهاباد هم گفت: اولویت سرمایه گذاران با طرحهای بخش پسماند، بهداشت و درمان،تأسیس منطقه ویژه اقتصادی و تولید برق است. 

ایرج شجاعی افزود: شرکت پارا زاگرس یاران به نمایندگی یک شرکت ایتالیایی از طریق فاینانس قصد دارد در مهاباد سرمایه گذاری کند.

شجاعی گفت: این شرکت در ایران دارای مشاور و در عراق نماینده دارند که طی مذاکراتی با آنها مقرر شده سرمایه گذاران داخلی و ادارات مختلف پس ازتوجیه فنی و اقتصادی طرحهای خود آنها را ارائه دهند تا طریق از وزارتخانه ها  طرحها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/ا

بررسی راهکارهای سرمایه گذاری خارجی در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار