رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ از افتتاح کارخانه قند شاهین‎دژ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان‌غربی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امن‌الله نقدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژاظهار کرد: کارخانه قند شاهین‎دژ در نیمه نخست امسال با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی دارای ظرفیت اشتغال مستقیم 485 و غیرمستقیم هزار نفر است و هم اکنون با 50 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ بیان کرد: مشکل اصلی این واحد تولیدی این است که مواد اولیه را بدون واسطه به دست آورده تا بتواند با صد درصد ظرفیت خود فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حجم سرمایه‌گذاری این واحد تولیدی 85 میلیارد تومان بوده است افزود: از این مقدار، 50 میلیارد تومان آورده شخصی بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالانه این کارخانه در تصویه شکر 120 هزار تن است اظهار کرد: علاوه بر آن ظرفیت تولید سالانه قند شکسته 56 هزار تن و بسته بندی قند و شکر 15 هزار تن است.

انتهای پیام/ع

افتتاح کارخانه قند شاهین دژ

برچسب ها: اشتغال ، کارخانه قند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رمضانی
۱۵:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام
یعنی شکر به این افتضاحی ندیدم
اصلا کیفیت نداره هرچی میریزی شیرین نمیکنه معلوم نیست چی قاطی کردید باهاش ک شیرینی شکر رو نداره ناخالصه و اصلا راضی نبودم از کیفیک شکرتون