معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: آیت الله جعفری با رفتار خود بیشتر از گفتار خود در جامعه تاثیر داشته اند.

آیت الله جعفری در همه بخش ها تاثیرگذار بوده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدجواد فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان عصر امروز در آئین نکوداشت آیت الله جعفری امام جمعه و نماینده پیشین ولی فقیه در استان کرمان گفت: به عنوان یکی از قدیمی ترین مدیران استان می توانم شهادت دهم که آیت الله جعفری نقش ارشادی و راهنمایی بسیار بالایی داشته اند و با توجه به سلیقه های مختلف و تشتت آرای موجود اگر آیت الله جعفری نبودند، مشکلات زیادی در استان داشتیم.


وی با اشاره به اختصاص یکی از نشست های شورای اداری استان برای تجلیل از مقام آیت الله جعفری، گفت: اینکه مدیران بخش خصوصی برای تجلیل از آیت الله جعفری اقدام کرده اند نشان می دهد که ایشان در همه بخش ها موثر و تاثیرگذار بوده اند و همه جامعه در قبال ایشان احساس مسئولیت می کنند و می خواهند که ادای دین کنند.


فدائی گفت: آیت الله جعفری با رفتار خود بیشتر از گفتار خود در جامعه تاثیر داشته اند.


حضرت آیت الله سید یحیی جعفری که از ابتدای انقلاب تا یکسال پیش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بود و به علت کهولت سن از این سمت استعفا داد ،هم اکنون مسئولیت حوزه های علمیه این استان را بر عهده دارد.


به پاس خدمات چهل ساله آیت الله جعفری در دوران انقلاب و مبارزات پیش از انقلاب ایشان با رژیم پهلوی مراسم نکوداشتی با حضور شخصیت های سیاسی کشوری و استانی روز پنجشنبه در کرمان برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

 

ویژگی های آیت الله جعفری، الگویی برای مدیران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار