نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باند فرودگاه گناباد به‌زودی تکمیل و پذیرای هواپیما‌های سبک می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید بنایی عصر امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره مجتمع آموزش عالی گناباد اظهار کرد: شهرستان گناباد به عنوان یک عنوان یک شهر دانشجویی در کشور مطرح است و در حال حاضر ۳۰۰ دانشجو پزشکی در دانشگاه این شهر در حال تحصیل هستند.

وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی توجه ویژه‌ای دارند و فقط در گناباد برای آموزش بهتر و درمان مردم ۸۰ میلیارد تومان در بیمارستان آموزشی و درمانی بهلول هزینه کرده است.

بنایی زیرساخت‌های خوب گناباد را یکی از ظرفیت‌های این شهر در جذب دانشجو دانست و افزود: ساخت ترمینال فرودگاه گناباد در ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود و باند این فرودگاه نیز تکمیل شده و می‌تواند هواپیما‌های سبک را پذیرا باشد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی افزود: راه‌آهن گناباد نیز که در چند وقت اخیر رشد خوبی داشته به ۳۰ درصد پیشرفت رسیده و در حوزه کشاورزی نیز مبلغ ۸ میلیارد تومان برای قنوات شهرستان‌های گناباد و بجستان پیش‌بینی شده است.

بنایی خاطرنشان کرد: گناباد همیشه در کنکور سراسری رتبه‌های خوبی داشته و استعداد‌های این شهرستان در رشته‌های خوبی پذیرش شده‌اند به صورتی که در سال گذشته ۵۳ دانش آموز گنابادی در رشته پزشکی قبول شده‌اند.

بنایی تصریح کرد: شرایط دانشگاهی گناباد و سوی سطح بالای علمی دانش آموزان آن باعث شده تا پیشرفت دانشگاه‌های این شهرستان به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.

انتهای پیام/پ

باند فرودگاه هواپیما‌های سبک گناباد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.