رئیس فرودگاه کلاله از لغو پرواز این فرودگاه برای چهارمین بار در سال جدید خبر داد.

لغو پرواز فرودگاه کلاله برای چهارمین بار در سال جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛عبدالخلیل صادقی رئیس فرودگاه کلاله با بیان اینکه از پنجم فروردین سال جاری پرواز فرودگاه کلاله به تهران و بالعکس در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه شروع شده است، گفت: پرواز در روز‌های دوازدهم، پانزدهم و نوزدهم فروردین ماه از فرودگاه تهران به کلاله به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی لغو شد.

وی ادامه داد: صبح امروز ۲۲ فروردین پرواز از فرودگاه مهرآباد به کلاله انجام شد، اما به دلیل افزایش مه صبحگاهی در فرودگاه کلاله، این پرواز به تهران بازگشت.

عبدالخلیل صادقی گفت:منطقی‌تر آن بود که پرواز در فرودگاه گرگان که از هر لحاظ شرایط فرود را داشت بنشیند، اما شرکت هواپیمایی ایران ایر احتیاط می‎کند بنا به دلایلی پرواز قادر به نشستن در مقصد نباشد.

وی افزود: بنابراین همیشه فرودگاه احتیاطی خود را در مقصد دیگری به جز مقصد اصلی در نظر می‎گیرد با این وجود فرودگاه مهرآباد به عنوان فرودگاه احتیاطی در نظر گرفته شد و تمام مسافران بعد از آنکه در آسمان فرودگاه کلاله حضور داشتند به تهران بازگشتند.

رئیس فرودگاه کلاله گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا فرودگاه گرگان به عنوان فرودگاه احتیاطی در نظر گرفته شود، معمولأ در صورت بدی شرایط جوی اکثر فرودگاه‎ها پرواز خود را باطل می‎کنند، اما به دلیل آنکه فرودگاه کلاله هفته‎ای دوبار پرواز دارد چندان مناسب نیست تا این دو پرواز در هفته هم لغو شود.

انتهای پیام/م/پ

 

لغو پرواز فرودگاه های کلاله

 

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.