173 مدرسه در بهشهر برای بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان هوشمند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قربانعلی اصغری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از هوشمندسازی ۱۷۳ مدرسه در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات کتب درسی برای آشنایی همکاران فرهنگی به کتب جدید ۳۹ دوره آموزشی ضمن خدمت در سال گذشته ارائه شد که ۴ هزار و ۱۰۰ نفر در ۱۰۴ هزار و ۴۹۰ نفرساعت این آموزش‌ها را دریافت کردند.
وی با تاکید بر توجه به آموزش و پرورش و حوزه فرهنگی جامعه ادامه داد: برای رسیدن به همه ابعاد توسعه باید آموزش و پرورش مورد حمایت قرار گیرد و توسعه فرهنگی برای جامعه اصل باشد.
اصغری با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۰ همکار شاغل به ۲۵ هزار و ۳۰۴ دانش آموز در ۱۸۷ مدرسه آموزش ارائه می‌دهند افزود: کسب ۵ رتبه استانی آموزش ابتدایی در الگوی جشنواره تدریس برتر و کسب رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی از افتخارات ما است.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های امروز ما مهارت نداشتن دانش آموزان است که در همین راستا طبق طرح ایران مهارت با مشارکت آموزش و پرورش و مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بایستی ۱۰ درصد از دانش آموزان متوسطه اول در کلاس‌های مهارت آموزی ثبت نام کنند و برای تحقق آن تفاهم نامه‌ای منعقد شد.
این‌مدیر در ادامه به پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش بهشهر اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۲ واحد آموزشی که نیاز به تعمیر و تجهیز داشتند شناسایی شد و با همت خیرین تعمیر و تجهیز شد و مدرسه همتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، مدرسه ۶ کلاسه شهدای رودبار با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت معصومه در زاغمرز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مدارس در حال ساخت است و ساخت مدرسه شهدای روستای حسین آباد که از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده و تلاش ملی می‌طلبد.
قربانعلی اصغری گفت: نواختن زنگ سپاس معلم، تجلیل از همکاران شاغل و بازنشسته خلیل شهر، رستمکلا، دهستان میانکاله و بهشهر و نمایشگاه کتاب و دست ساخته‌ها بخشی از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان بهشهر است.
انتهای پیام/ک

بهبود کیفیت آموزش در مدارس بهشهر

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.