رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز به تکرار توهمات خود علیه ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نیوز درباره سفر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به واشنگتن گفت: به عقیده من دیدگاه او (مکرون) درباره ایران در مقایسه با پیش از ورودش به دفتر ریاست جمهوری (کاخ سفید) بسیار تغییر کرد.

او سپس در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران مدعی شد: ایرانی‌ها دیگر در دولت من به شدت قبل شعار "مرگ بر آمریکا" سر نمی‌دهند! آنها در دوره اوباما مرگ بر آمریکا می‌گفتند. قایق‌های کوچکشان هم دیگر در اقیانوس دور کشتی‌های ما نمی‌چرخند، چون می‌دانند که اگر بچرخند دیگر آنجا نخواهند بود.

ترامپ همچنین بار دیگر مدعی شد: جان کری (وزیر خارجه سابق آمریکا) بدترین مذاکره کننده‌ای بود که اوباما برای توافق هسته‌ای فرستاد. او اگر نمی‌توانست به توافق بسیار بهتری برسد باید مذاکرات را ترک می‌کرد. ممکن است که من هم خیلی سریع [محل مذاکره با رهبر کره شمالی را] ترک کنم. البته محترمانه. همین‌طور ممکن است که چنین دیداری اصلا برگزار نشود. چه کسی می‌داند. اما می‌توانم به شما بگویم که آن‌ها می‌خواهند دیدار کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه گفت: مایک پمپئو رئیس سیا و نامزد وزارت خارجه آمریکا در سفر اخیرش به پیونگ یانگ بیش از یک ساعت با رهبر کره شمالی گفتگو کرده است.

او درباره زمان و مکان احتمالی دیدارش با کیم جونگ اون نیز گفت: ما ۳ یا ۴ تاریخ را در نظر گرفته‌ایم و همچنین ۵ محل را و در حال کار روی آن‌ها هستیم.

ترامپ درباره عملکرد خودش در یک سال گذشته هم گفت هیچ‌کس نتوانسته کارهایی را که من انجام داده‌ام، انجام دهد!

گفتنی است ترامپ بر خلاف عرف رایج برای رئیس‌جمهورها، با شبکه فاکس نیوز "به صورت تلفنی" گفتگو کرد.

انتهای پیام/

مصاحبه ترامپ با فاکس نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقاي ترامپ اگه با اين شعار خيلي حال مي كني بفرما : مرگ بر آمريكا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگبرررررررررررامریکای خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ برامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار