سفرنامه ساحلی شهریار وارد فصل ۹۷ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری که فصل قبل در نخستین حضور لیگ برتر شگفتی ساز شد و در پایان با نائب قهرمانی بکار خود پایان داد امسال هم برای حضور در فصل ۹۷ لیگ برتر تمریناتش را آغاز کرد.

افشین امیدی مربی بازیکن تیم شهریار ساری در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بازیکنان این تیم در زمین ساحلی داراب ساری تمرینات خود را آغاز کردند تا شروع طوفانی دیگری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو بازیکن جدید به تمرینات این تیم دعوت شدند، افزود: قبل از شروع تمرینات با اعلام فراخوانی استانی تست گیری انجام شد تا مبادا استعدادی در این خطه پشت خط بماند.

در روز‌هایی که مردم استان و ساروی‌ها پز این تیم خوب را می‌دادند و پس از نایب قهرمانی در فصل قبل برای قهرمانی فصل ۹۷ نقشه می‌کشیدند، مسئولان ورزشی در خواب زمستانی فرو رفته و شهریار را فراموش و حتی برای تشکیل و حفظ تیم تلاشی نکردند و نزدیک بود که بار دیگر اتفاق ناگواری به نام انحلال، کمرشکن‌تر از همیشه به سراغ تیم دیگری از مازندران بیاید.

در وانفسای افتخار به پر افتخارترین تیم فوتبالی مازندران با درایت امیدی و حمایت مدیر عامل سید احمد صالحی، سفرنامه شهریار وارد فصل دیگری شد تا بار دیگر هیجان به مستطیل ماسه‌ای داراب ساری برگردد.

شهریاری‌ها تمرین خود را به صورت جدی آغاز کردند و بازیکنان فصل قبل خود را به جز مرادی که پارس جنوبی رفته را حفظ کردند، بازیکنانی نظیر سید پیمان حسینی، محمود علیجانی، عبدالله صحرایی، حبیب منتظر، مهدی خانپور، علی کمالی، رضا قلی نژاد، مهیار حسن نژاد و شنیده‌ها حاکی از آن است حسن عبداللهی ملی پوش فصل قبل شهریار هم در صورت توافق مقصدی جز ساری را انتخاب نخواهد کرد و به احتمال فراوان فرید بلوکباشی هم به ساروی‌ها خواهد پیوست.

عباس نادری سرپرست و حمید بخشی مربی دروازه بان‌های تیم است و جواد دهقان کمک مربی امیدی در این فصل و دکتر نورانیان پزشک تیم، اسماعیل قاسم زاده و مجتبی و اکبر قاسمپور به عنوان کادر تیم را در فصل ۹۷ همراهی خواهند کرد.

شهریار در هفته نخست رقابت‌ها ۱۶ اردبیهشت در رودسر به مصاف نماینده این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ک


شهریار به دنبال ثبت افتخاری دیگر

برچسب ها: فوتبال ، خبر ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.