تیم ملی فوتبال ساحلی با دو ساحلی باز مازندرانی به مسابقات بین المللی پرشین کاپ می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، دومین دوره از مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی Persian Cup با حضور تیم‌های ملی اسپانیا، اوکراین، آذربایجان و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از ۷ الی ۹ بهمن‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به همین منظور ملی‌پوشان از روز پنجشنبه پنجم بهمن عازم بوشهر می‌شوند و طبق اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی تمرین رسمی تیم‌ها روز جمعه برگزار می‌شود.

علی درویش متولی و محمد مرادی دو بازیکن مازندارنی، حسن عبدالهی بازیکن رودسری تیم شهریار ساری، محمد احمدزاده، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، حمید بهزادپور، و علی میرشکاری، محمد معصومی‌زاده و سینا رحمتی ملی پوشان نهایی دعوت شده به اردو و مسابقات پرشین کاپ با نظر اوکتاویو هستند.

مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که پس از کسب مقام سوم جام بین قاره‌ای در سال ۲۰۱۷ اردو‌های بوشهر و تهران را در دستور کار ملی پوشان قرار داد، پس از برگزاری اردو‌ها روز گذشته بنابر شرایط حاد شخصی پیش آمده برای وی و نیاز به حضور فوری در کشورش، ایران را به مقصد برزیل ترک کرد و در مسابقات پرشین کاپ حضور نخواهد داشت.

به این ترتیب طبق صحبت‌های اوکتاویو و در پی تصمیم‌گیری کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، مقرر شد عباس هاشم‌پور، مربی تیم که سابقه کاپیتانی تیم ملی و شش سال حضور به عنوان مربی در چندین دوره جام جهانی، قهرمانی آسیا و جام بین قاره‌ای جهان را در کارنامه خود دارد، مسئولیت هدایت ساحلی بازان در مسابقات پرشین کاپ را در دست داشته باشد.

انتهای پیام/ر

دعوت از ساحلی بازان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.