نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتظار می‌رود با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه‌های صدا و سیمای اردبیل در مناطق محروم استان تقویت شود.

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خواستار همکاری لازم وزارت ارتباطات با صدا و سیمای مرکز اردبیل شد و افزود: انتظار می‌رود با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه‌های صدا و سیمای اردبیل در مناطق محروم استان تقویت شود.

وی تصریح کرد: از وزیر ارتباطات انتظار داریم که توسعه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اردبیل مبنای کار قرار گیرد تا شاهد اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل در این حوزه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از مطالباتی که مردم استان اردبیل از وزارت ارتباطات دارند این بوده که دکل‌های موجود این حوزه در استان اردبیل ساماندهی شود و برنامه‌ریزی اساسی برای این امر انجام شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: انتظار داریم این دکل‌ها به صورت مجتمعی در یک مکان ایجاد شود و مزاحمتی برای اقشار مختلف مردم ایجاد نکند.

وی خواستار توجه ویژه به پوشش اینترنت و تلفن همراه در مناطق مختلف استان اردبیل شد و گفت: در این بخش نیز انتظار داریم اقدامات اساسی و قاابل توجهی انجام شود.

انتهای پیام/ح

دکل‌های موجود حوزه ارتباطات در استان اردبیل ساماندهی شود

 

 

برچسب ها: ارتباطات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار