مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خدمت رسانی به محرومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی، در جلسه تبیین برنامه های تحولی و تقویم اجرایی حوزه حمایت و سلامت خانواده  گفت: در سال جاری برای خدمت رسانی به محرومان 383 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد اختصاص یافته است که 62 درصد از این اعتبارات شامل 214 میلیارد تومان برای امور حمایت و سلامت خانواده ها هزینه خواهد شد.
وی ضمن اشاره به راهبردها و سیاست های حمایتی این حوزه بیان کرد : در سال جاری به منظور رفاه حال مددجویان و با در نظر گرفتن اولویت ها ، یک هزار و ۳۵۰ دستگاه مسکن از محل پروژه های مسکن مهر و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه خریداری و احداث و در اختیار خانواده های فاقد مسکن قرار خواهد گرفت.
سهندی با اشاره به گران قیمت بودن خدمات مسکن اظهار کرد : خدمات کمیته امداد در نوع خود بی نظیر می باشد و به ندرت میتوان دید به صورت رایگان برای تامین مسکن خانواده اختصاص داده شود ، به همین خاطر باید در تشحیص اولویت ها دقت بسیاری نمود.
وی با تاکید بر توانمند سازی خانواده ها گفت : در سال جاری از سوی کمیته امداد ،5 هزار و200طرح اشتغال و فرصت شغلی برای مددجویان مستعد و علاقمند به کار و فعالیت ، در سطح استان آذربایجان غربی ایجاد خواهد شد و در این مورد لازم است سهمیه وام اشتغال به درستی مدیریت شود .

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و اجرای طرح مفتاح الجنه در سطحی گسترده در شبهای رمضان ، از مددکاران شهرستانها خواست در اجرای این طرح و انتخاب خانواده ها برای بازدید دقت لازم انجام پذیرد .

سهندی همچنین خطاب به مددکاران و کارشناسان حوزه حمایت و سلامت خانواده گفت : شما به عنوان معین رئیس کمیته امداد ، می توانید با شیوه های موثر و کاربردی ، بخشی از مشکلات خانواده ها را کاهش دهید .

وی همچنین از مدد کاران خواست بازدید از خانواده ها را کیفی سازی کنند و نیاز های اشتغال ، سوء تغذیه و سایر مشکلات آنان را در یک چهار چوب صحیح و مراوده اصولی گزارش نمایند.

انتهای پیام/م

تخصیص افزون بر 300 میلیارد تومان بودجه به محرومین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.