ملی پوش تنیس روی میز گفت: تیم ملی از آمادگی خوبی بهره می برد و در مسابقات جهانی شرایط صعود به دسته یک را داریم.

لطفی:شرایط صعود به دست یک جهان را داریممیعاد لطفی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی تنیس روی میز بیان کرد: این رقابت ها در کشور سوئد برگزار می شود و خوشبختانه تیم ملی در حال حاضر از آمادگی فنی خوبی برخوردار است و  در مسابقات جهانی شرایط صعود به دسته یک را داریم.

او ادامه داد: در رقابت های مختلفی حاضر شدیم و اکنون بازیکنان با آمادگی خوبی راهی مسابقات می شوند.امین احمدیان با حضور در مسابقات تونس توانست سهمیه المپیک را کسب کند و موفقیت های مختلف باعث شد در مسابقات جهانی با روحیه مضاعفی شرکت کنیم.

ملی پوش تنیس روی میز در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و از سال آینده در سطح دسته یک با حریفان به رقابت بپردازیم.

امین احمدیان دیگر ملی پوش کشورمان درباره برگزاری مسابقات جهانی گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و حضور در مسابقات تونس و کسب سهمیه برای من فرصت خیلی خوبی بود تا با آمادگی زیاد در این رویداد شرکت کنم.

او در خصوص کسب سهمیه المپیک جوانان بیان کرد: رقابت های کسب سهمیه در 2 مرحله و به میزبانی کشور  تونس برگزار شد و در هر دوره نفرات اول می توانستند سهمیه را بدست آورند و من در دور دوم توانستم با کسب جایگاه نخست سهمیه را بدست آورم.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوشان تنیس روی میز درباره مسابقات جهانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار