سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود شکست برابر رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان این تیم را آسیب پذیر توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید بود که در نهایت 2-1 شکست خورد.
یوپ هاینکس پس از این بازی گفت: " مسابقه امشب نشان داد که رئال مادرید آسیب پذیر است و می تواند آسیب ببیند.ما نشان دادیم که می توانیم به آنها ضربه بزنیم، بنابراین از این بازی امید کسب کردیم. هرگز نباید تسلیم شوید، هرگز تسلیم نشوید. شما باید دربازی برگشت هم بازی کنید و سعی کنید برنده شوید، و این چیزی است که ما انجام خواهیم داد. "


سرمربی بایرن مونیخ درباره فرصت سوزی فرانک ریبری پس از گل اول گفت: "اگر او آن گل را به ثمر رساند، ممکن بود این مسابقه را ما ببریم ."

هاینکس افزود: "این پیروزی 2-1 یک هدیه برای رئال بود،شما اغلب در لیگ قهرمانان چنین بازی مشاهده نمی کنید، جایی که فرصت های زیادی دارید و شما از آنها استفاده نمی کنید. اغلب چنین چیزی اصلا اتفاق نمی افتد. مادرید هم چنین معمولا فرصت زیادی به تیمی نمی دهد، اما ما توانستیم از آنها استفاده کنیم. ما از شانس های گلزنی خود بهره نگرفتیم و آنها موثرتر بودند. این دو چیز دست به دست هم دادند تا ما هدیه را تقدیم رئال کنیم."


سرمربی باواریایی ها افزود:"هر کسی که مرا می شناسد می داند که چه فکر می کنم و بازیکنانم همین طور فکر می کنند .ما در بازی برگشت برای جبران شکست بازی رفت تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
"ما امشب دیدیم که می توانیم فرصت هایی را مقابل آنها ایجاد کنیم و وظیفه ما این است که هفته آینده هم این کار را انجام دهیم. دو بازی وجود دارد و نتیجه بازی از دل این دو مسابقه بیرون می آید . رئال اکنون بر ما برتری دارد ولی ما مستحق شکست در این مسابقه نبودیم، بنابراین من به هفته آینده خوشبین هستم. "

انتهای پیام/


اظهارات هاینکس پس از شکست برابر رئال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار