مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه لرستان گفت: اردوی سفر به منطقه «بازی دراز» ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه از اردوگاه شهید بهشتی با حضور ۱۰۰ نفر از جامعه فرهنگی، ورزشی، اساتید و عموم مردم لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   مرتضی سپهوند، مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ، از آغاز سفر کاروان راهیان نور لرستان در سال‌جاری به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

وی افزود: اردوی سفر به منطقه «بازی دراز» ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه از اردوگاه شهید بهشتی با حضور ۱۰۰ نفر از جامعه فرهنگی، ورزشی، اساتید و عموم مردم، به سمت این منطقه آغاز می‌شود.

سپهوند با اشاره به قرار گرفتن اردوگاه شهید بهشتی بر سر مسیر زائرین راهیان نور، ادامه داد: این اردوگاه در کمربندی خرم‌آباد واقع شده و مکانی برای استراحت زائرین سرزمین نور و معرفی نقش استان لرستان در دفاع مقدس است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی برای زائرین تدارک دیده شده که ازجمله این برنامه‌ها روایت‌گری راویان دفاع مقدس، پخش مستند، دل‌نوشته‌ای به شهدا، نمایش فیلم‌های کوتاه و کوه‌پیمایی است.

 این اردوی معنوی دو روزه به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اعزام به اردوی راهیان‌نور

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.