امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد

سرپرست فرمانداری فهرج معرفی شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این مراسم با تشکر از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج، گفت: فرماندار سابق فهرج به عنوان مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری کرمان برگزیده شده است.

وی با اشاره به معرفی مهندس امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج گفت: مهندس باقری چندین سال در فهرج خدمت کرده و اکنون به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شده و مانیز به ایشان کمک خواهیم کرد و هرکجا که نیاز باشد از کمک به ایشان دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه فهرج با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف بیان داشت: امروز مدیریت کشور به دست نیرو‌های جوان و پرتلاش است و در زمینه اقتصادی نیز به بهترین نقطه با تلاش خودمان خواهیم رسید و در آینده نزدیک نیز جشن نابودی استکبار را خواهیم گرفت .

همچنین در این مراسم غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج اظهارداشت:با همکاری مسئولین ادارات و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفت و نیز عمران و آبادانی روستا‌ها نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است

وی با اشاره به پیگیری و تسریع در ساخت بیمارستان فهرج گفت: تلاش زیادی کرده ام که بیمارستان به بهره برداری برسد، ولی نشد و اکنون خوشبختانه عملیات تکمیل آن درحال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی بیان داشت: آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی درحال انجام است.

ابوذر داوریان رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج نیز با تشکر از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق فهرج در این شهرستان بیان داشت: برحسب وظیفه از تلاش‌های غلامرضا نژادخالقی فرماندار سابق تشکر و قدردانی میکنم.

وی از عزل و نصب‌های زودهنگام فرمانداران در فهرج گلایه کرد و گفت: نزدیک به ۵ سال در فهرج ۳ فرماندار تغییر پیدا کرده است.

داوریان بیان داشت: فرماندار غیربومی ک. بیاید به یک منطقه تا مردم و منطقه را بشناسد یک سال زمان می‌برد. در ادامه این جلسه تیمور عارف رئیس شورای شهر، امان الله صابری رئیس شورای شهرستان، امین وکیلی شهردار فهرج به بیان مطالبی پرداختند و از تلاش‌های فرماندار سابق این شهرستان تشکر و قدردانی کردند.

در ادامه این جلسه حکم امیر باقری به عنوان سرپرست فرمانداری فهرج توسط خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج قرائت شد.

انتهای پیام/ح

معرفی سرپرست فرمانداری فهرج

 

برچسب ها: اخبارسیاسی ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.