مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: به دلیل شرایط حساس خونه به خونه در هفته پایانی لیگ یک پس از اتمام این رقابت ها جواب شکایت نکونام را می دهم.

قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه بابل در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره اظهارات سرپرست تیم راه آهن درباره تماس اعضای این تیم با بازیکنان راه آهن برای بازی نکردن  مقابل نساجی مطرح شده است، اظهار کرد: دیروز با محمود حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال صحبت کردم و از او خواستم تا نظارت ویژه ای روی هفته پایانی لیگ برتر داشته باشند. راه آهن تیم‌سقوط کرده است اما از آنها درخواست داریم تا با تمام توان مقابل تیم حریف بازی کنند. موضوع تماس با راه آهنی ها صحیح است اما ما چنین کاری نکرده ایم بلکه عوامل تیم های دیگر با آنها صحبت کردند تا بازی نکنند. اکنون هم می خواهند با طرح این مسائل روی اقدام هایشان سرپوش بگذارند. مطمئن هستم شرف و غیرت بازیکنان راه آهن این اجازه را نمی دهد و راه آهنی ها با تمام‌ توان مقابل نساجی قرار می گیرند.

او افزود: راه آهن تیم خوبی است و هیچ وقت در تهران ۴ گل نمی خورد. درباره تیم نساجی و جواد نکونام پس از بازی مقابل برق جدید شیراز صحبت می کنم اما باید بگویم، برخی از فوتبالی ها کارهایی می کنند و آن را بر گردن ما می اندازند.

حسن زاده در خصوص شکایت نکونام از او اظهار کرد: به دلیل شرایط حساس تیم، نمی خواهم درباره این موضوع صحبت  کنم اما پس از پایان لیگ حرف هایی که درباره مسئولان نساجی و مربیان این تیم دارم می زنم. پس از اتمام لیگ به هر دادگاهی که نکونام طرح شکایت کرده باشد می روم و حرف هایم را می زنم.

مالک خونه به خونه در پایان گفت: راه آهن تیم با شرفی است و به طور قطع با تمام توان مقابل نساجی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

واکنش قاسم حسن زاده درباره شکایت جواد نکونام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار