معاون امور جوانان هلال احمر اردبیل؛

مسابقات طرح دادرس با حضور 280 دانش آموز اردبیلی برگزار می شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری ششمین مرحله مسابقات طرح دادرس با حضور 280 دانش آموز این استان خبر داد.

سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: ششمین مرحله مسابقات المپیاد آماده (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با حضور 140 نفر از دانش آموزان خواهر و 140 نفر از دانش آموزان برادر استان برگزار می­شود.

وی با اشاره به اینکه در هر بخش 10 تیم حضور دارند، تصریح کرد: این دانش آموزان از پایه هشتم و عضو جمعیت هلال احمر استان می باشند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات طی سه روز برگزار می شود، اضافه کرد: مسابقات دانش آموزان خواهر طی روزهای 4 و 5 اردیبهشت و مسابقات دانش آموزان برادر 5 و 6 اردیبهشت ماه در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین برگزار می­شود.

جوادزاده با اشاره به رشته های ششمین مرحله مسابقات المپیاد آماده افزود: این المپیاد در رشته های ارزیابی علایم حیاتی، CPR )احیای قلبی- ریوی)، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، پناهگیری و تخلیه اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در هر بخش تیم برتر به عنوان نماینده استان عازم مسابقات کشوری می شوند تا با استان های دیگر به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر در کنار این مسابقات ادامه داد: در کنار این برنامه مسابقات فرهنگی و ورزشی بین دانش آموزان برگزار و همچنین جام بشر دوستی به تیم برتر از نظر اخلاق، رفتار و فعال بودن در برنامه های ورزشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ششمین مرحله طرح دادرس در اردبیل برگزار می شود

برچسب ها: طرح دادرس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.