خیران لارستانی با ۱۱۰ میلیارد ریال در پروژه‌های بهداشتی و درمانی مشارکت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس نصری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: سال گذشته برای ۷۷ پروژه، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل حمایت‌های خیران هزینه شده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت، افزود: با توجه به گستردگی منطقه لارستان و وجود روستا‌های دور دست، امکان دسترسی مردم روستا‌ها به مراکز سلامت در شهر و حتی روستا‌های دیگر دشوار است.

نصری ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی لارستان برای دسترسی هرچه بهتر و سریع‌تر مردم به خدمات بهداشتی درمانی در سال گذشته ۷۷ پروژه در حال اجرا داشته که از این بین ۳۷ پروژه به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: از بین ۳۷ پروژه تکمیل شده در سال گذشته، ۲۹ پروژه دولتی و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و ۸ پروژه نیمه دولتی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام تصریح کرد: بطور کلی ۴۰ پروژه نیمه تمام از سال گذشته مانده که از این بین ۱۹ پروژه خیرساز، ۱۳ پروژه دولتی و ۸ پروژه نیمه دولتی است که خیران ۸۰ میلیارد ریال و بخش دولتی ۳۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه‌ها را تامین کرده‌اند.
انتهای پیام/ر

مشارکت خیران لارستانی در بخش پروژه‌های بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار